Приймаються статті для публікації в № 1 (29)
Міжнародного науково-практичного журналу "Товари і ринки" з технічних наук 

Статті

СИСТЕМА БРЕНД-МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Автор: sveta on . Posted in 2016-1

УДК 659.126:339.138
 
РОМАТ Євгеній,
д. н. держ. упр., професор Київського національного торговельно-економічного університету
 

СИСТЕМА БРЕНД-МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 

Висвітлено тему сутності системи маркетингових комунікацій, які використовуються під час формування бренду. Розкрито поняття та особливості сучасних моделей використання бренд-маркетингових комунікацій. Проведено аналіз основних підходів до формування бренд-маркетингових стратегій.
 
Ключові слова: комунікації, маркетингові комунікації, бренд-маркетингові комунікації, бренд-маркетингові стратегії.

 ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)