Приймаються статті для публікації в № 2 (30)
Міжнародного науково-практичного журналу "Товари і ринки" з технічних наук 

Статті

ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

Автор: sveta on . Posted in 2012-2

УДК 338.487:366
 
ТКАЧЕНКО Тетяна,
д. е. н., професор Київського національного торговельно-економічного університету
 
БОЙКО Маргарита,
д. е. н., професор Київського національного торговельно-економічного університету
 
ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
 
Розкрито актуальність дослідження проблеми формування споживчої цінності туристичного продукту. Наведено сучасний аналітичний інструментарій і запропоновано поетапну процедуру дослідження процесу формування його споживчої цінності. Представлено узагальнюючі значення споживчих характеристик показників, які обумовлюють споживчу цінність туристичного продукту.
 
Ключові слова: туристичний продукт, туристичне підприємство, споживча цінність туристичного продукту, турист, споживчі характеристики туристичного продукту, процес формування споживчої цінності туристичного продукту.

 ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ