УВАГА! Нова платформа Міжнародного науково-практичного журналу «Товари і ринки».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/commodities-and-markets/index

Статті

МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ

Автор: sveta on . Posted in 2012-2

УДК 330.123.4.001.3
 
КОЛОМІЄЦЬ Тетяна,
к. т. н., доцент Київського національного торговельно-економічного університету
 
МЕРЕЖКО Ніна,
д. т. н., професор Київського національного торговельно-економічного університету
 
ОСІЄВСЬКА Валентина,
к. т. н., доцент Київського національного торговельно-економічного університету
 
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ  ІДЕНТИФІКАЦІЇ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ
 
Проаналізовано трактування терміну "ідентифікація" у нормативній, навчальній та науковій літературі. Охарактеризовано проведення ідентифікації на всіх етапах життєвого циклу товару. Визначено суб’єкти ідентифікації у сфері обігу товарів, загальні критерії, показники та методи ідентифікації. Встановлено відмінність між "критерієм" і "показником" ідентифікації товарів.
 
Ключові слова: ідентифікація, суб’єкт ідентифікації, критерії, показники, методи ідентифікації.

 МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ  ІДЕНТИФІКАЦІЇ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ