До 1 травня приймаються статті до публікації в № 2 (26)
Міжнародного науково-практичного журналу "Товари і ринки" з технічних наук 

Статті

ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ТОРГОВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ

Автор: Редактор on . Posted in 2011-1

УДК 004.738.5:339.138
 
П’ЯТНИЦЬКА Г.,
д. е н., професор Київського національного торговельно-економічного університету
 
ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ТОРГОВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ
 
Визначено ефективність використання засобів інтернет-реклами в процесі просування товарів і послуг торговельних підприємств. Розроблено рекомендації щодо удосконалення практики застосування інтернет-маркетингу при реалізації стратегії просування товарів і посліг українськими торговельними підприємствами.
 
 ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ТОРГОВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ