Приймаються статті для публікації в № 3 (31)
Міжнародного науково-практичного журналу "Товари і ринки" з технічних наук 

Статті

НОВІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Автор: Редактор on . Posted in 2010-1

УДК 642.5.009.12
 
ГРИГОРЕНКО Олег,
к. т. н., доцент Київського національного  торговельно-економічного університету
П’ЯТНИЦЬКА Галина,
д. т. н., доцент Київського національного  торговельно-економічного університету
 
НОВІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
 
Розроблено новий підхід щодо визначення конкурентоспроможності продукції закладів ресторанного господарства. Запропоновано оцінювати якість страв із урахуванням коефіцієнтів вагомості різних показників їхньої функціональної якості. Уточнено поняття "конкурентоспроможність продукції закладів ресторанного господарства" та встановлено основні показники, за якими має визначатися конкурентопридатність і конкурентоспроможність цієї продукції.
 
 НОВІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА