УВАГА! Нова платформа Міжнародного науково-практичного журналу «Товари і ринки».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/commodities-and-markets/index

Статті

ВИБІР УПАКОВКИ ДЛЯ МОРОЗИВА ЗА ПРИНЦИПАМИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ

Автор: sveta on . Posted in 2008-2

УДК 621.798:663.674
 
ПРИТУЛЬСЬКА Наталія,
д. т. н., професор Київського національного торговельно-економічного університету
 
БОНДАРЕНКО Євгенія,
аспірант Донецького національного торговельно-економічного університету ім. М. Туган-Барановського
 
МОТУЗКА Юлія,
к. т. н., ст. викладач Київського національного торговельно-економічного університету
 
ВИБІР УПАКОВКИ ДЛЯ МОРОЗИВА ЗА ПРИНЦИПАМИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ
 
Розглянуто види сучасних пакувальних матеріалів і споживчої тари для морозива. Представлено результати досліджень комплексного показника якості за органолептичними, фізико-хімічними та мікробіологічними показниками нових видів морозива для спортсменів серії "Тайм-аут" протягом шести місяців зберігання, упакованих у різні види споживчої тари. За принципами мерчандайзингу та результатами експериментальних досліджень визначено оптимальний вид споживчої тари – стаканчики із полістиролу з кришками – та розроблено іміджеву орієнтацію оформлення упаковки.

 ВИБІР УПАКОВКИ ДЛЯ МОРОЗИВА ЗА ПРИНЦИПАМИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ